Het HEIM ( Hengelo’s Educatief Industrie museum )
Is een museum over Elektrotechniek en Stoom.
Ik vond het een leuk museum, alleen een aantal leuke dingen werkten nog niet…..

De voorkant van het museum.

Een stoommachine ( zonder ketel )

Met deze instalatie werd Suikerriet gemalen en daarna 3× geperst.
3 reacties
Hoi,
Mooie weblog, en leuke layout!!
Wil je meer bezoekers op je weblog? Je Website/log promoten mag op Mostert Forum 1x per kalenderjaar!
Wel eerst even registreren.
Indien je jouw link in je onderschrift zet en zo nu en dan een berichtje post,
zullen er steeds bezoekers op je log blijven komen!!!
Ga zo door, succes met je log!!
Mostert Forum Team
mostertforum.nl
Wil je meer bezoekers op je web-log dan moet je gaan naar maarten.forumup.nl/ daar je eerst registreren en dan kan je daar je web-log promoten.
Ja of op blablaforum.eu.tt