23 oktober 2006 • Gepubliceerd door ; • 1 min leestijd juni 23, 2026 om 10:51 am

HEIM (2006)

Het HEIM ( Hengelo’s Educatief Industrie museum )
Is een museum over Elektrotechniek en Stoom.
Ik vond het een leuk museum, alleen een aantal leuke dingen werkten nog niet…..

HEIM

De voorkant van het museum.

HEIM

Een stoommachine ( zonder ketel )

HEIM

Met deze instalatie werd Suikerriet gemalen en daarna 3× geperst.

Tags:

Gecategoriseerd in:

Dit bericht is geschreven door: Dion

3 reacties

  • Mostert says:

    Hoi,
    Mooie weblog, en leuke layout!!
    Wil je meer bezoekers op je weblog? Je Website/log promoten mag op Mostert Forum 1x per kalenderjaar!
    Wel eerst even registreren.
    Indien je jouw link in je onderschrift zet en zo nu en dan een berichtje post,
    zullen er steeds bezoekers op je log blijven komen!!!
    Ga zo door, succes met je log!!
    Mostert Forum Team
    mostertforum.nl

  • #maarten.forumup.nl says:

    Wil je meer bezoekers op je web-log dan moet je gaan naar maarten.forumup.nl/ daar je eerst registreren en dan kan je daar je web-log promoten.

  • weblogger says:

    Ja of op blablaforum.eu.tt

Lees ook deze blogs