27 december 2012 • • 1 min leestijd december 27, 2012 at 8:43 pm

Sneeuw onderweg 6&7 december 2012

Aan het begin van december heeft het nog een aantal dagen gesneeuwd. Hier heb ik nog een aantal foto’s gemaakt. Al deze foto’s zijn onderweg genomen op het traject Twello – Den Bosch. De eerste rivier die je ziet is de Nederrijn ter Hoogte van Arnhem. De volgende foto is genomen ter hoogte van Arnhem-Zuid…. Bekijk artikel

Dit bericht is geschreven door: Dion

Tags: , , , , ,

Gecategoriseerd in:

3 januari 2009 • • 1 min leestijd juni 23, 2026 at 11:31 am

Openluchtmuseum, Arnhem (2 januari 2009)

Het openluchtmuseum, was deze winter – nu nog tot 18 januari 2009-extra geopend. ’s avonds tot 20.00 uur. Deze foto hierboven is het entree gebouw van het museum. Ik heb over dit museum wel is vaker geschreven, in april 2006 en ook de winter editie in december 2006, maar nog nooit in de avond. De… Bekijk artikel

Dit bericht is geschreven door: Dion

Tags: , , , , , , ,

Gecategoriseerd in:

31 maart 2007 • • 1 min leestijd augustus 19, 2014 at 5:38 pm

Arnhem Modelspoor

We zijn niet naar het openluchtmuseum geweest maar we zijn treintjes wezen kijken in Arnhem. De eerste foto is gemaakt op de N baan (1:160 met een spoorwijdte van 9 mm), de overige foto’s zijn van de HO baan. Een kasteel op de N baan…… Zou jij hier willen wonen, dan heb je pech. Dit… Bekijk artikel

Dit bericht is geschreven door: Dion

Tags: , , ,

Gecategoriseerd in: