Nederlands Openluchtmuseum te Arnhem
Zondag zijn we naar het Nederlands Openlucht Museum te Arnhem geweest. Bij het opvallende entree gebouw kochten we kaartjes en we mochten naar binnen. Het was heel erg groot en volgens mij hebben we nog lang niet alles gezien. Ik vond het een leuk museum en gelukkig was het weer ook mooi daarom heeft dit… Bekijk artikel
Dit bericht is geschreven door: Dion
Tags: Arnhem, museum, openlucht museum, Tram, windkorenmolen, Zaanse dorpGecategoriseerd in: Gelderland